bambu och betong

Vad kul att just du tittar in ....här skriver jag om trädgård, livet, vardag, glädje, familj, betong. Lämna gärna en liten hälsning i gästboken..det blir jag glad av

Härligt ledig

Publicerad 2015-07-11 22:29:59 i njut av livet,

Har varit ledig nu i en vecka.... Skönt med semester även om jag kan bli så där jobbigt rastlös.

Idag var jag o en väninna ute och cyklade, gillar verkligen mitt nya intresse MTB...Hoppas bara att mannen snart också kan börja cykla....



Efter cykelturen va det underbart att sätta sig ute och bara vara!!!

Vi tog oss en tur till lödde Kanotklubb idag med. Sonens båt skulle trailas ner och jag följde med.
Blev inget bad i den mörka lödde Å,men lite sol på bryggan.




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela