bambu och betong

Vad kul att just du tittar in ....här skriver jag om trädgård, livet, vardag, glädje, familj, betong. Lämna gärna en liten hälsning i gästboken..det blir jag glad av

JUlBLOGGRUNDAN

Publicerad 2013-10-06 22:15:03 i njut av livet,

                     

 

 

 

 

 

Julen är snart här och då är det dags för JULBLOGGRUNDA

Den 14/12 kl 9 samlas vi i vanlig ordning här hemma hos mig på frukost (kostar 20kr)

Ingen bloggrunda utan mammas morotsbullar och goda apelsinmarmelad..

Klockan 10     vi åker till The Hillz i Stävie

Klockan 11     vi kör mot Landskrona och Skumpa och Spalje

Lunch måste vi äta, ska leta upp ett mysigt ställe någonstans.

Klockan 13     Enkla ting, Vallåkra

Klockan 15     Buxus design

Sedan avslutas dagen här hemma hos mig med god äppleglögg, ljuvlig julmusik och kanske något gott tilltugg( som någon annan gärna får bidraga med).

Har ni tips eller önskemål på andra affärer ni vill besöka så säg bara till.

Anmäl er på facebook eller via min mail [email protected]

Kramar Susanne

 

                     

 

 

 

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela