bambu och betong

Vad kul att just du tittar in ....här skriver jag om trädgård, livet, vardag, glädje, familj, betong. Lämna gärna en liten hälsning i gästboken..det blir jag glad av

Helgfirande trots stress

Publicerad 2013-10-22 07:33:39 i njut av livet,

Hej

I fredags till lördag var jag med mina kolleger uppe i Ullared och då på Ge-kås. Herregud så mkt folk, inte på fredagen men på lördagen . Jisses!! Man undrar vad personer ska ha 10 pkt bakplåtspapper till eller 10 klädvårsdrullar!!! 
Mitt handlade gick bra, hittade det jag skulle och handlade bara det. Man kan ju handla hur mycket som helst.

Annars är det så stressigt, vårt examensarbete är snart klart, eller klart o klart, det ska snart in för opponering. 
Jag ska aldrig mer jobba och plugga samtidigt , helt sjukt som det är nu.

Nu några härliga bilder från Gunnarp där vi bodde när vi var i Ullared.

Kram 

Morgonvy



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela