bambu och betong

Vad kul att just du tittar in ....här skriver jag om trädgård, livet, vardag, glädje, familj, betong. Lämna gärna en liten hälsning i gästboken..det blir jag glad av

Inte mkt..men snart är jag tillbaka

Publicerad 2012-05-17 12:36:49 i njut av livet,

Hej på er

Det är itne mycket aktivitet här inte, inte på bloggen i allafall...MEN annars har det varit helt GALET MYCKET. Ibland undrar jag varför jag utsätter mig för detta..varför plugga 150% + jobba 70% + familj + barn + hundar + vänner+ hus....
Men den 30 maj har vi sista träffen för denna termin och nästa termin då ska jag "BARA" plugga 50% ..fattar Ni så skönt...alltså jag ska ju jobba 75% men inte plugga på heltid....Jisses vad ska jag göra med all min lediga tid då?

Annars så är bloggrundeplaneringen i full gång...det blir inte så mkt nytt, men det är alltid kul att träffa er...jag kommer snart ut med planeringen....

Vi har ju som ni vet en tonårsson med ett stort socialt nätverk...och dessa kära små tonårskillar de hörs...deras brölande går genom betong..jag lovar. Jag har länge, väldigt länge velat bygga ett rum i vårt garage ( vi har ett garage på 40 kvm i anslutning till huset) men mannen har ICKE VELAT..men efter  lite  mycket tjat och förslag så sa han plötsligt..JA!!!!!!Jippi alltså..så vi ska alltså snart börja fixa i ordning halva garaget till rum, ett tonårsrum kan man säga...eller inte bara ett tonårsrum utan jag ska väl få plats med min mysiga läsfåtölj, mannen med sina träningssaker..men ändå..då kan sonen plus kompisar hänga därute.




Detta innebär att vi måste bygga ett trädgårdsförråd i trädgården och vi funderar på ett i typ denna stil....kan nog bli bra





Nu så ska jag gräva ner mig i matteböckernas värld..tentandax den 28 maj..

Kram

Kommentarer

Postat av: Susihus

Publicerad 2012-05-21 11:42:45

Det kommer att bli kalas! Lycka till med tentan.

Kram på dig

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela