bambu och betong

Vad kul att just du tittar in ....här skriver jag om trädgård, livet, vardag, glädje, familj, betong. Lämna gärna en liten hälsning i gästboken..det blir jag glad av

BLOGGRUNDEINFO

Publicerad 2012-05-24 07:43:44 i njut av livet,

Sådär ja..nu är planeringen klar för årets sommarbloggrunda...
ETT stort misstag har skett, jag har råkat radera anmälningarna på Er som vill vara med....Har ju sett vilka som har anmält sig här på bloggen, men tror det var några fler...men anmäl er bara här igen så fixar detta sig.


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Bloggrundan 2012

NU börjar det dra ihop sig för vår årliga träff. Precis som vanligt ses vi vid 8.30 - 9 tiden hemma hos mig för frukost. Den kostar som vanligt 20 kr och jag hoppas att mamma bakar bullar.

Klockan 10 kör vi mot trädgårdsaffären i Hög, där vi handlar så fina och billiga sommarblommor .

Eventuellt ska vi åka och titta på en trädgård i Löddeköpinge, men jag har inte riktigt fått ”klartecken” än…men annars gör vi detta innan Hög.

Vi kör sedan mot Buxus Design, där vi var förra året och drack god glögg i hennes växthus. Här får vi också titta i Jennys trädgård.

Klockan 12 (senast) styr vi bilen mot Tomatens hus där vi äter lunch, jag ska ta reda på vad vi kan äta så vi förbeställer.

I lugn och ro äter vi…

 …sen kör vi mot Enkla Ting, denna helg är de med i någon Trädgårdsrunda, så deras trädgård är öppen för visning.

Efter detta  kör vi mot Boningshuset, här finns det väldigt god fika, en fantastisk utsikt, en söt liten hund och naturligtvis lite inredningsprylar, här tänkte jag eftermiddagsfika.

Sedan är dagen slut om man vill…annars om vädret är bra kan man gärna få stanna till hemma hos mig och äta lite god mat som vi beställer, det kan vi ju se hur vi gör.

 

En fråga..saknar Ni någon affär? Löddeköpinge Plantskola?? Jag har inte tagit med den i år, men visst om många vill så kan vi säkert hinna med den också.

 

Många kramar

Susanne




Kommentarer

Postat av: Therese H

Publicerad 2012-05-24 11:46:36

Hej Susanne. Jag och Jennie, min brors tjej kommer med. Min mamma Harriet lämnar oss denna gången. Men vi ska förhoppningsvis klara oss:)

Ses snart.

Kram Therese

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela