bambu och betong

Vad kul att just du tittar in ....här skriver jag om trädgård, livet, vardag, glädje, familj, betong. Lämna gärna en liten hälsning i gästboken..det blir jag glad av

2012

Publicerad 2012-01-01 14:24:18 i njut av livet,

Då var det 2012..faktsikt första gången jag skriver det..
Igår var vi på stor fest med gamla kompisgänget. Vi firar både midsommar och nyår tillsammans....alltid lika kul att träffas. I år var dock inte sonen med, utan ahn firade på sitt håll med en annan kille från samma "gamla kompisgäng".
I morsde vaknade jag PIGG!!! kan jau i och för sig bero på att jag körde igår..och när frukosten var äten tog jag tag i vår klädkammare. Som den har sett ut..helt hemsk...sånt tar bara en massa energi..så nu var det dags att rensa.
Jag lovar er att jag verkligen inte behöver mer kläder. ..herregud så mycket jag har. Säkert 20 par jeans i dess olika former...och minst 30-40 stycken blusar. så nu får det väl ändå vara bra..nu ska jag slita på dom kläder jag har. Påminn mig gärna om detta..ATT JAG INTE SKA KÖPA SÅ MKT KLÄDER UNDER 2012




När jag ändå nu är igång..rensar jag i köksskåpen också..

Kram
Sus

Kommentarer

Postat av: Camilla

Publicerad 2012-01-01 22:09:43

Skönt med utrensning samt ordning o reda. Har också fixat våra garderober. Allt smått finns i svarta enkla lådor från Granit... O pyssel som finns i ett skåp i garderoben är också i namnade lådor. Så skönt när Zofia går in o hittar diverse pyssel, det är slut på tusen frågor till mig vart allt är:) god fortsättning...

Postat av: Susihus

Publicerad 2012-01-11 08:05:53

Åh va skönt med utrensning, kan behövas ibland. Gott nytt 2012 på dig. Kram

Postat av: Carina Bengtsson

Publicerad 2012-01-12 10:19:13

Vad duktig du har varit!! Och nu känns det förmodligen jätte bra.

Ååhh, jag älskar att rensa och strukturera. Det ger mycket energi när jag vet att det är ordning och reda runt omkring mig.

20 par jeans!!! Jag äger inte ett enda par. Jag hatar jeans och har alltid gjort. Men jag tycker det är fint och hade önskat att det hade varit annourlunda.

Kram

Carina

Postat av: camilla

Publicerad 2012-01-18 08:00:59

Sv.. såg du mejlet på fb? Supergulligt av dig.. älskar dem. Kommer inlägg om dem ikväll.. är på väg till kirurgen nu.. kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela