bambu och betong

Vad kul att just du tittar in ....här skriver jag om trädgård, livet, vardag, glädje, familj, betong. Lämna gärna en liten hälsning i gästboken..det blir jag glad av

Sjuk, fast ändå inte..

Publicerad 2011-09-01 15:26:12 i njut av livet,

På måndag ska jag börja med nya sprutor mot min reumatiska värk. Den medicinen jag använder nu hjälper inte längre...så då är det dags att förnya sig. Just därför skulle jag till läkarstationen idag för statuskoll, dvs ta blodprov och halsprov för att kolla så att allt var OK. Jag sa, precis som läkaren "Att klart jag är frisk, detta känns lite tramsigt"...MEN MEN MEN så fel jag (och läkaren) hade....Halsprovet visade på HALSFLUSS....halsfluss?? JAG??? men jag är ju pigg, har inte ont i halsen osv..Visst att jag svettades lite väl mycket på zumbapasset i söndags..men sjuk?? NÄÄÄ...
Så nu måste jag vara hemma imorgon från jobbet för att jag smittar.....tradigt.....men så är det bara



Rättså söt halsflussbakterie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela