bambu och betong

Vad kul att just du tittar in ....här skriver jag om trädgård, livet, vardag, glädje, familj, betong. Lämna gärna en liten hälsning i gästboken..det blir jag glad av

Julbloggrunda

Publicerad 2011-09-18 11:09:20 i njut av livet,

Julbloggrunda

Julen närmar sig….och då är det dags för JULBLOGGRUNDA.

Lördagen den 3 december kl 9.30 är Ni välkomna hem till mig för den obligatoriska frukosten ( och jag tror att mamma bakar goda bullar i år med)

Efter frukost kör vi vidare till olika inredningsbutiker.

I år har jag tänkt bla.

·       Händiga händer

·       Daniella Wittes butik i Lomma

·       Norrviddinge handelsträdgård

 

Fler butiker kommer besökas men i dagsläget har jag inte kollat upp fler.

Middagen äts här hemma om någon vill.

Maila mig på

[email protected]

om Ni vill följa med

Kram

Susanne

 

Kommentarer

Postat av: Mona Lisa van de Velde

Publicerad 2011-09-18 11:31:19

Vad mysigt det låter, Susanne!

Flott tradition du håller i gång!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela