bambu och betong

Vad kul att just du tittar in ....här skriver jag om trädgård, livet, vardag, glädje, familj, betong. Lämna gärna en liten hälsning i gästboken..det blir jag glad av

Jag kan se mig här

Publicerad 2011-09-20 16:31:25 i njut av livet,

Ibland drömmer jag mig bort i Hemnets världen, är det fler som gör det? Alltså går in på Hemnet och klickar mig runt på olika hus och bara drömmer. Tänk om jag hade flyttat in där då hade jag gjort detta o detta...så kan jag tänka..

Idag när jag var o "Hemnettade" så hittade jag detta huset..fattar ni så fint...så underbar utsikt...och de ligger inte alls så långt borta från där jag bor....bara att slå till eller...kruxet är bara att det kostar 6,5 miljoner...lite väl dyrt för vår del..MEN DRÖMMA MÅSTE MAN...ELLER HUR ??








Alla bilder från Hemnet

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela