bambu och betong

Vad kul att just du tittar in ....här skriver jag om trädgård, livet, vardag, glädje, familj, betong. Lämna gärna en liten hälsning i gästboken..det blir jag glad av

fixar o donar

Publicerad 2011-10-28 15:39:57 i njut av livet,

I kväll ska vi ha kalas..sonen fyllde 14 år igår och kalaset blir i kväll. Det är mycket som ska fixas...sicken tur att min mamma hjälper mig, utan henne hade det inte gått..hon har städat, bakat, varit ute med hundarna, strukit tvätt....you name it..
TACK MAMMSEN!!!


Jag hade fått för mig att jag ville ha macarons till kaffet, förutom kladdkaka...MEN jag kan inte baka macaroner..tror jag inte. Men jag följer en blogg där tjejen som har bloggen bakar allt möjligt bla macarons. Så jag skickade ett mail och frågade om hon ville baka såna mot beställning...OCH det ville hon....TACK så mycket..jag blev väldans glad.
Bloggen heter Cecces blogg...gå in där och få många goda recept.



Cecces goda macarons som ska fyllas med passionfrukt och vit choklad....MUMS

Kommentarer

Postat av: cecce

Publicerad 2011-10-28 20:25:20

Hoppas de var goda och att ni hade ett trevligt kalas!

Tack för den underbara blomman och pizzan!



kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela