bambu och betong

Vad kul att just du tittar in ....här skriver jag om trädgård, livet, vardag, glädje, familj, betong. Lämna gärna en liten hälsning i gästboken..det blir jag glad av

DIMMIGT

Publicerad 2011-11-21 07:29:30 i njut av livet,

Har precis kommit hem från en hundrunda, jisses så dimmigt det var...hundarna verkade också tycka att det var lite läskigt.....otroligt skönt att kunna ha båda doggsen lösa...träning ger färdighet så är det bara.
Annars har helgen gått åt till att plugga, har en B-uppsats som ska bli klar och det är mycket som ska läsas och gå igenom...men men snart så är den klar. Skriver den med en av mina klasskamrater H...vi jobbar bra ihop, så den blir säkert både klar i tid och superbra.

I lördags var mamma o jag hos Jenny som har Buxus Design. Vi ska besöka henne den 3 december då det är JULBLOGGRUNDAN... Ni som ska med..Ni kommer inte bli besvikna..Hon har sååå mycket fint.
Jag handlade en hängande ljuslykta...väldigt fin är den.

Nu så kallar duschen, sen är det jobb, sen en intervju med två pedagoger i Malmö..sen hem och skriva...troligtvis hinns det med en kopp kaffe då och då också
Ha en bra måndag, njut av livet, var rädd om er
kram Susanne

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela