bambu och betong

Vad kul att just du tittar in ....här skriver jag om trädgård, livet, vardag, glädje, familj, betong. Lämna gärna en liten hälsning i gästboken..det blir jag glad av

Adventsfix

Publicerad 2011-11-25 19:06:49 i njut av livet,

Fixar o donar här hemma.. Sätter upp mina stjärnlampor och min enda pappstjärna. När jag gick ut i förrådet för att hämta in alla fixelefixsakerna blev jag nästan rädd för mig själv.. Hittade två stjärnlampor som jag inte kommer ihåg att jag någonsin köpt... Jisses...
Nu ska jag fixa en ljusbricka.. Med kanelstänger, stjärnanis och tjärband... Helt i min smak

Kram

Kommentarer

Postat av: Monica

Publicerad 2011-11-25 22:02:00

Stjärnanis och kanelstänger är inköpt här också.

Ser fram emot att se resultatet!

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela