bambu och betong

Vad kul att just du tittar in ....här skriver jag om trädgård, livet, vardag, glädje, familj, betong. Lämna gärna en liten hälsning i gästboken..det blir jag glad av

Bloggrundeinfo

Publicerad 2011-05-04 07:14:55 i njut av livet,

BLOGGRUNDAN den 28 Maj

Här kommer mer info angående bloggrundan. I år har jag tänkt så här:

§   Frukost hemma hos mig från 8.30, kom gärna senast 9 så vi hinner med det vi ska

§   Vid 10.00 kör vi till Högs blommor och efter det vidare till Löddeköpinge Plantskola

§   Nu kör vi hem till Susan som har bloggen Purple Area, hon bor i Habo Ljung

§   Vi tittar på Cornelias ”Tvträdgård”. Cornelia och hennes man Måns var med i Södeläge. Cornelias blogg heter Mitt hem och min trädgård. Här äter vi också lunch, förslaget är en pastasallad som Jessica gör. Naturligtvis mot betalning.

§   Vi kör nu mot Lovisa på Landet

§   Nu kör vi mot Lund där vi hälsar på Katarina som har bloggen ”Katarinas trädgård”

§   Södra Sandby är nästa stopp, här bor Anna som har bloggen Goda stunder och tokiga ideer. Här bjuder Anna på en lätt fika.

§   Nu kör vi mot Bjärred igen och hem till mig….De som vill får gärna stanna och äta. Har tänkt mig antingen ”hämtemat” från Lund ( Thai??) eller knyte.

Hoppas ni tycker detta låter bra

Kram

Susanne

 

 

Kommentarer

Postat av: Jenny i Anderslöv

Publicerad 2011-05-04 17:25:00

Tycker detta låter super mysigt. Nu får vi bara hoppas på fint väder.

Postat av: Susihus

Publicerad 2011-05-05 21:52:09

Åh det låter som en toppendag! Hoppas att ni får det helt underbart.

Kram på dig

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela