bambu och betong

Vad kul att just du tittar in ....här skriver jag om trädgård, livet, vardag, glädje, familj, betong. Lämna gärna en liten hälsning i gästboken..det blir jag glad av

Äntligen

Publicerad 2011-05-27 08:10:13 i njut av livet,

Imorgon då.....då är det dags...BLOGGRUNDA!!!!

I är blir det många "gamla och trogna" som kommer, men en del nya ansikten dyker också upp....detta ska bli så kul, dels att få träffa er alla, men även att besöka lite nya trädgårdar.
I år har jag planerat in fler trädgårdsbesök och mindre affärer..kan ibland bli trött på konsumtionshysterin och planerade därför in fler upplevelser. Hoppas nu att bloggrundebesökarna också är inne på samma linje.

Idag är det en lugn dag, ska jobba, hem och piffa det extra...sen bara vara....
Veckan som gått har varit helt otroligt intensiv...något varje kväll....det orkar man inte i längden. MEN nu är det bakom mig och nu ser vi framåt....

För i morgon tjejer...DÅ....DÅ.....ses vi

kram

Kommentarer

Postat av: Cornelia - Mitt Hem & Min Trädgård

Publicerad 2011-05-27 09:12:33

Wiii, ser fram emot morgondagen :D

Har du sett mitt mejl förresten?! Jag och min väninna Anette stannar gärna på kvällen o käkar thai :)

Postat av: Anna

Publicerad 2011-05-27 12:24:01

Ni är hjärtligt välkomna och nästa år får man hoppas att man får komma med på resan....



kram Anna

Postat av: Monica

Publicerad 2011-05-27 22:10:10

Låter mysigt med bloggrunda.

Jag håller alla tummar och tår för fint väder till er i morgon.

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela