bambu och betong

Vad kul att just du tittar in ....här skriver jag om trädgård, livet, vardag, glädje, familj, betong. Lämna gärna en liten hälsning i gästboken..det blir jag glad av

På fredag...dååå

Publicerad 2011-03-23 10:58:36 i njut av livet,

På fredag är det dags, för min individuella tenta i Perspektiv på barndom. Har nog aldrig pluggat så mycket inför något som detta....MEN på fredag klockan 14.30 då hoppas jag att jag känner mig nöjd. .....och att jag slipper att tenta om..


På lördag åker mannen och några cykelkompisar till Mallorca på träningläger.....Henrik fick detta av mig och Max i julklapp plus födelsedagspresent....hoppas nu verkligen att han kommer tycka det är roligt att cykla i 10 dagar....jag hade inte gjort det. Men våra intresse är ju lite delade....

Jag går varje tisdag på hundkurs med den ena hunden, en väldigt bra kurs, men tränaren kräver en hel del av oss som förare. Tredje gången fick jag höra att i min hunds ögon var jag en tradig jävel.....jag måste bli roligare om Manni nu ska vilja komma till mig istället för att springa efter kaniner.....Jag har verkligen försökt att vara rolig, men han är inte så himla lättlockad.





Men skam den som ger sig...jag ska nog få honom att vilja komma till mig istället för att springa efter de där långörade typerna.


Nu är det väl dags för mig att ta tag i läsningen igen, idag gör jag allt anant än att plugga känns det som....men nu så


Kommentarer

Postat av: Monica

Publicerad 2011-03-23 19:37:22

Haha...en tradig jävel. Det är du INTE!

Postat av: Susihus

Publicerad 2011-03-25 09:27:19

Stort lycka till med hundträningen. Ha en härlig fredag och go helg

KrAm

Postat av: Smsa Låna

Publicerad 2011-07-19 06:01:43

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din blogg, men jag är glad att jag gjorde det :). Prenumererar nu på din blogg på BlogLovin'!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela