bambu och betong

Vad kul att just du tittar in ....här skriver jag om trädgård, livet, vardag, glädje, familj, betong. Lämna gärna en liten hälsning i gästboken..det blir jag glad av

Orkar jag??

Publicerad 2011-03-13 17:42:08 i njut av livet,

Just nu är jag nere i en svacka som känns så djup. Jag hinner inget ....hinner inte träffa mina väninnor, hinner inte träna på min zumba som jag gillar så. Min skola och även mitt arbete tar just nu mycket tid och energi. Snart har vi en enskild tenta som jag inte har hunnit läsa så mycket till. Vårt hus ser inte alls ut så som jag vill.....behöver gå igenom rum för rum och städa ordentligt...men jag hinner inte...hinner inget alls....
Har verkligen försökt att se vad jag kan prioritea bort..men det finns inget....städningen säger ni kanske..MEN jag trivs inte med lite skit i hörnen...så det går inte....

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2011-03-22 15:06:25

Hej Sussanne,

Håll ut det blir bättre. Nu är våren på gång och mer energi lagras i kroppen. Tyvärr förstår jag vad du menar. JAg jobbar 10 tim om dygnet och sen är det massa annat som tar vi när man väl är hemma. Hund, barn, fitidssysselsättning för barnen och sen är det inte tid för mig själv, tvättkorgen håller på att sprängas men vad gör väl det...jo lite gör det, det nagger mig i själen längst in att jag aldrig hinner det jag behöver.



Ha de

Kram Anna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela