bambu och betong

Vad kul att just du tittar in ....här skriver jag om trädgård, livet, vardag, glädje, familj, betong. Lämna gärna en liten hälsning i gästboken..det blir jag glad av

Kliar i fingrarna

Publicerad 2011-03-28 15:59:23 i njut av livet,

NU är tentan skriven...har ingen aning om alls hur det har gått, men om det nu inte har gått bra får jag väl skriva om den......inte mer med det!!


Som det kliar i mina trädgårdsfingrar. är inne på olika sidor här på nätet för att kolla runt...mycket är det jag vill ha....



Nya trädgårdsbyxor..dessa gillar jag




Gillar ju grodor....denna hade varit fin...



Sen vill jag att mannen sätter upp två nya utelampor på vårt hus....men han verkar inte tycka likadant....för det händer liksom inte något

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela