bambu och betong

Vad kul att just du tittar in ....här skriver jag om trädgård, livet, vardag, glädje, familj, betong. Lämna gärna en liten hälsning i gästboken..det blir jag glad av

Vilket väder

Publicerad 2011-06-04 09:00:38 i njut av livet,

Underbart!!! Sol och ljusblå himmel....kan det bli bättre??
Att jag dessutom är ledig är ju ett enormt plus

Snart tar min skola slut för denna termin, har ju fem terminer kvar......men det har varit två fantastiska men lika stressiga terminer som jag gått inne i Malmö. Men jag ångrar inget....ska kämpa på dessa 2,5 åren som är kvar. Sen är jag klar.....

Igår så sa mannen....jag tror jag också vill ha ett växthus...det kommer bli fint..JIPPI!!!! Så nu blir det till att leta på Blocket..hoppas jag hittar ett fint, billigt....


Ett sånt här vore drömmen....


Nu är det hög tid att fixa till sig...en tur till Malmö väntar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela