bambu och betong

Vad kul att just du tittar in ....här skriver jag om trädgård, livet, vardag, glädje, familj, betong. Lämna gärna en liten hälsning i gästboken..det blir jag glad av

BLOGGRUNDEBILDER

Publicerad 2011-06-06 22:12:21 i njut av livet,

När jag hade bloggrunda för ett par helger sen glömde jag ladda batteriet till kameran. Cornelia som har bloggen Mitt hem och min trädgård hade naturligtvis sin kamera med sig....jag frågade Cornelia snällt om jag fick låna hennes bilder när hon hade lagt ut dom på sin blogg.....TACK Cornelia eftersom jag fick detta.
Såhär kommer nu lite bilder från rundan:

Vi började hemma hos mig med frukost...goda bullar som mamma bakat...
Sen körde vi till Högs blommor, ett mysigt ställe som säljer sommarblommor till bra pris. Jag hade varit där veckan innan
så jag handlade inget.





Sen körde bilen vidare till Löddeköpinge plantskola....där är supermysigt..MEN dyrt



Efter plantskolan körde vi till Habo Ljung där Susann som har bloggen Purple Area bor. De har byggt ett supermodernt hus men behållt den gamla vildvuxna stilen på trädgården. Här hade jag gärna velat bo..så mysigt..



Här står jag visst också..japp jag som har jeanskjol på mig





Sen körde vi hem till Cornelia, hennes trädgård har ju varit med i söderläge. Cornelia och hennes Måns har det sååå mysigt...MEN Cornelia hade inte tagit några bilder..så tyvärr

Efter detta körde vi till Lovisa på landet där vi fikade och handlade





Sen bar det iväg till Katarinas trädgård i Lund..oj oj oj vilken oas..helt underbart...






Sen körde vi vidare till Anna som bor i Södra Sandby, Anna har bloggen Goda stunder och tokiga ideer. Anna har gjort så fint hemma i sin trädgård..jag vill också ha det så mysigt.






Kvällen avslutades här hemma med thaimat och vin.....

TACK ALLA som var med...ni är underbara.
Ett stort TACK till Cornelia för att jag fick låna dina bilder

OCH sist men inte minst..ETT TACK TILL LRFMEDIA som sponsrade mig med tidningar.

Kommentarer

Postat av: Cornelia - Mitt Hem & Min Trädgård

Publicerad 2011-06-07 09:23:49

Ett STORT tack till dig Susanne, det e alltid lika mysigt och roligt :D

Postat av: Monica

Publicerad 2011-06-13 19:20:46

Ah, ser på bilder och minns. Tack!

Postat av: Camilla

Publicerad 2011-06-28 08:39:49

Ser mycket trevligt o fint ut. Jag, Marie o en annan kompis ska försöka hitta ett datum i sommar o åka runt till olika affärer o göra nått liknande.

Gillar det gråa "växthuset"

kramen

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela