bambu och betong

Vad kul att just du tittar in ....här skriver jag om trädgård, livet, vardag, glädje, familj, betong. Lämna gärna en liten hälsning i gästboken..det blir jag glad av

SEMESTER!!

Publicerad 2011-07-13 08:39:38 i semester,

NU har jag semester, är faktiskt inne på min tredje dag...inte förrän idag har jag kommit in i semesterlunken. De andra två dagarna har vi haft saker att beta av på vår "attgöraundersemesternlista".

Sonen ska snart åka iväg på en nio dagar lång flugfisketur...ända upp till KIRUNA!!! Jisses han börjar bli stor..min lille plutt....för er som inte vet så är "min lille plutt...13 år..hihi

Mannen och jag har inte något speciellt inplanerat, vi har faktsikt inte det under hela vår semester. Men i sommmarpresent av jobb fick jag en superbra bok.
Nämligen denna:



Mannen och jag ska nog beta av något ställe tror jag..bla Drakamölla...verkade fint.

Nu ska jag på med regnstället och gummistövlarna...det blir en tur med doggsen, väninnan , hennes hund och så jag...

Ha en bra semester

Kram
Sus

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela