bambu och betong

Vad kul att just du tittar in ....här skriver jag om trädgård, livet, vardag, glädje, familj, betong. Lämna gärna en liten hälsning i gästboken..det blir jag glad av

Nu är han på väg

Publicerad 2011-07-16 10:00:17 i njut av livet,

Min  lilla bebis  Vår tonårsson, Max 13 år, ska ut på världens äventyr...han ska nämligen till Kiruna för att flugfiska.
De skulle samlas kl 17.00 uppe i Göteborg igår för att ta nattåget upp till Boden. i Boden ska de byta tåg....Sedan blir det taxi till Kiruna flygplats och helikoptertur ut i vildmarken.
Vi, dvs mannen och jag , var naturligtvis på plats för att vinka av lilla Maxen. Jo visst hade jag en klump i halsen, MEN jag hade lovat Max att INTE BÖRJA GRÅTA....

MEN tror Ni att max har hört av sig..NIX!! Inget sms att han saknade oss, inget sms där han önskade oss go natt...

Men jag har naturligtvis skickat ett till honom...

Om 10 dagar då ska vi hämta honom, vår egen lille gullunge

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela