bambu och betong

Vad kul att just du tittar in ....här skriver jag om trädgård, livet, vardag, glädje, familj, betong. Lämna gärna en liten hälsning i gästboken..det blir jag glad av

Jag kommer tillbaka..tror jag

Publicerad 2011-07-04 07:36:22 i njut av livet,

Jag har haft det förr, svackor...med bloggeriet. Just nu har jag nog en sån..tror jag. Jag vet inte vad jag ska skriva om....

Men jag kommer nog tillbaka, tror och hoppas jag, eller vad tycker Ni? Är det ngt kul jag skriver om, eller är det bara en massa struntprat. Ibland kan jag bli så trött på allt som skrivs på Facebook och på olika bloggar...hur bra alla har det, sååå många mysiga grillkvällar folk har haft...ingen skriver om hur sura och irriterade de är på sin man eller barn, hur trötta de är på att bara städa och fixa...
Eller är folk inte det, är det bara jag som ibland får såna svackor...tror inte det....

Men , men när min längtan efetr bloggeriet kommer tillbaks, vemn vet när...då . då kommer ni märka det....MEN så länge..
HA DET SÅ BRA

Kram
Sus

Kommentarer

Postat av: Monica

Publicerad 2011-07-04 20:36:09

Ibland är nog bloggen bara en fasad och ibland har man lyckats pricka in en toppen kul och härlig grillkväll.

Inte är vi glada alltid inte och de kära-fina barnen skulle man väl kunna sälja emellanåt.

MEN på något sätt vet man ju om det. Att bloggen bara är en halvsanning och att verkligheten inte ser riktigt likadan ut.



Hoppas du hittar inspiration igen annars ha det så bra i sommar och sköt om dig.

Kram Monica

Postat av: Susihus

Publicerad 2011-07-05 08:07:41

Förstår precis vad du känner. Så är det i bland.

Passar på att önska dig en härlig sommar

Kram

Postat av: Camilla

Publicerad 2011-07-12 18:46:32

Ah, så är det alltid. Hihi.. jag skriver jämt om kaoset hos mig :) Finns ingen som kan få mig att tro att dem inte har kaos :)

Kom tillbaks när du får nya idéer...

Jag tvättar nu ska du veta. Marie o jag har varit o kampat. EN dag och tvätt för en vecka :)



kramen

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela