bambu och betong

Vad kul att just du tittar in ....här skriver jag om trädgård, livet, vardag, glädje, familj, betong. Lämna gärna en liten hälsning i gästboken..det blir jag glad av

Illa eller??

Publicerad 2011-07-21 17:43:26 i njut av livet,

Som Ni säket vet har jag en cykelintresserad man, eller rättare sagt en mycket, mycket cykelintresserad man. Eftersom det är Tour de France just nu går detta program varm på TV:n.......
Jag har inget större intresse av cykling, egentligen inget alls.  MEN....MEN...MEN...idag hör jag mig själv ropa utifrån köket till min man som sitter framför TV:n:
- Hur går det på touren idag då???.....herregud jag blev nästan rädd för mig själv....mannen blev nog lika förvånad för han ropade tillbaks...
- Vad sa du egentligen?

Ja ibland förvånar man sig själv.....





Ha en fortsatt bra dag

kram
Sus

Kommentarer

Postat av: Susihus

Publicerad 2011-07-21 22:24:43

Haha underbart =)

Sommarkramar på dig

Postat av: Netti

Publicerad 2011-07-24 16:22:45

Ja, dessa cykeltokiga "gubbar". Plutten är ju likadan.

Vi saknade er hos Tim, men vi hörde ni var i Götet och lämnade Max. Vet precis hur det är med barn som inte hör av sig. Sofia är i Falun nu, men har förvånat oss med både sms och samtal. Värre var det på lägret i juni. Inte ett ljud.

Vi ses väl snart igen, hoppas jag. Tjejträff måste planeras. På fredag kör vi till Finland, så det får bli framåt höstkanten. Kram Netti

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela