bambu och betong

Vad kul att just du tittar in ....här skriver jag om trädgård, livet, vardag, glädje, familj, betong. Lämna gärna en liten hälsning i gästboken..det blir jag glad av

MYSDAG

Publicerad 2011-01-06 19:01:29 i njut av livet,

Idag är vi äntligen lediga tillsammans, jag , Henrik och Max.....Henrik har inte varit ledig något alls i mellandagarna, det har jag....men det är så mysigt att vara lediga ihop så som vi är idag.

Dagen började med en lång och god frukost....eller min morgon började så. MEN Henriks morgon började med två och halv timmes träning på cykel..utomhus. Jodå vi har snö här men det stoppar inte min man. Max sov..tonårstrött som han är..

Efter frukost och lite latande i soffan gick vi ut med hundarna nere vid havet....både jag och hundarna njöt att Henrik var med....lite extra bus blir det då.



Bilden är ju inte tagen idag precis...


Vi gick sen upp till vår lilla ICA affär och handlade ingredienser till pizza....hemmalagad pizza är väldigt gott!!
Max blev förvånad att pappa kan laga sååå god mat....ja ja jag låter Henrik ta åt sig äran.


Henrik är ju en sann tävlingsmänniska, det är inte jag. Vi har pratat om detta hur många gånger som helst..jag ahr ingen tävlingsinstinkt alls...är nöjd att jag deltager bara... MEN MEN MEN jag får erkänna att det känns extra bra när jag slog honom i vårt ny julspel. Kan varmt rekommenderas...UBONGO




Ett roligt spel både för vuxna och barn.


Nu ska vi se på film, har fått tips om FROZEN, att den ska vara bra...vi får väl se. Ger er en recension sen.

Ha det så bra

Kram

Sus





Kommentarer

Postat av: Nettan

Publicerad 2011-01-06 20:07:34

vilken härlig dag!

Det spelet vill vi eller iallafall jag spela när vi träffas nästa gång. kramiz

Postat av: Agneta

Publicerad 2011-01-09 11:56:57

aldrig hört talas om det spelet så jag fick googla det. Verkar vara kul, kanske ska se om man hittar det nånstans?!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela