bambu och betong

Vad kul att just du tittar in ....här skriver jag om trädgård, livet, vardag, glädje, familj, betong. Lämna gärna en liten hälsning i gästboken..det blir jag glad av

hemskt är vad det är

Publicerad 2011-02-08 13:34:23 i njut av livet,

Vi har under en längre tid haft maginfluensa på jobb....otroligt många barn har blivit drabbade men vi vuxna har klarat oss. MEN i går efetrmiddag mådde jag inget bra, hade såå ont i huvudet plus att jag mådde illa. Jodå..vinterkräksjukan har anlänt...det är bara för hemskt att må såhär. Man tror inte att man ska reda ut det.
Idag mår jag lite lite bättre, har fått i mig lite Resorb och en rostad macka. Usch fy alltså. Sonen som är livrädd för att spy är så himla rädd att han ska drabbas..men vi håller tummarna för att han klarar sig.


Kommentarer

Postat av: Jayne

Publicerad 2011-02-08 16:23:31

Isch...maginfluensa är blääääää



Garbet köpte jag på syaffären på Mobilia..ja vid Mobilia... 120 kronor så det var ju ett bra pris.

Beskrivningen hittade jag på nätet. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela