bambu och betong

Vad kul att just du tittar in ....här skriver jag om trädgård, livet, vardag, glädje, familj, betong. Lämna gärna en liten hälsning i gästboken..det blir jag glad av

Oj då..

Publicerad 2011-12-27 10:34:17 i njut av livet,

Ibland går jag in på olika mäklares hemsidor för att få lite inspiration på olika inredningsstilar....det finns både de, som i mina ögon, har bra smak och de som har mindre bra smak. Jag är ju för de svarta och vita med inslag av någon färg. Inte för mycket färg..det gillar jag INTE.

På facebook fick jag tips om denna lägenhet.....jisses säger jag bara..hur har man tänkt..









Kommentarer

Postat av: Iris

Publicerad 2011-12-27 11:16:18

De har nog tänkt lite outside the box här :) Det känns lite som Austin Powers lya :)



kram /iris

Postat av: Carina Bengtsson

Publicerad 2011-12-27 21:08:42

Det var annorlunda, det må jag säga.

Jag hade blivt trött på det efter en dag.

Ser coolt ut på bilderna men i "real life"

,No thanks.

//Carina

Postat av: Jenny

Publicerad 2011-12-28 08:21:12

Kan det vara Lulu Carter som har varit i farten?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela