bambu och betong

Vad kul att just du tittar in ....här skriver jag om trädgård, livet, vardag, glädje, familj, betong. Lämna gärna en liten hälsning i gästboken..det blir jag glad av

Idag..den stora prövningen

Publicerad 2011-12-17 11:13:54 i njut av livet,

Idag ska granen in..jag brukar egentligen ta in den betydligt tidigare, kring den 1:a advent..men tiden ahr liksom inte funnits att handla en. Så igår köpte jag o sonen en liten knubbig gran....eller så där värst knubbig var den nog inte..men om man tror något riktigt mycket så kanske man tycker att den helt plötsligt är KNUBBIG!!

Så idag är det prövningarnas dag..granen ska ner i sin fot och mannen och jag ska, utan att bli ovänner, få granen rak..



Så nu ska jag samla kraft och få lite julstämning här hemma

Kram

Kommentarer

Postat av: Susihus

Publicerad 2011-12-17 15:06:52

Åh va mysigt vi ska ut och hugga vår imorgon, sen ska den ställas in. Kram på dig

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela