bambu och betong

Vad kul att just du tittar in ....här skriver jag om trädgård, livet, vardag, glädje, familj, betong. Lämna gärna en liten hälsning i gästboken..det blir jag glad av

Fyndat

Publicerad 2011-08-13 15:04:51 i njut av livet,

Jag avr en sväng inom Nova Lund igår och då hade Hemtex 50% rabatt på redan nedsatta varor....då var man ju bara tvungen att ta en liten titt....

Vilka fynd jag gjorde...till och med tjejen i kassan tyckte att "det blev billigt"..ja och jag kan inte mer än hålla med.
Jag handlade en gardinlängd som jag ska ha som duk, visst dukar har jag gått om..men inte en sån färg.



Gardinen kostade egentligen 349 kr eller 399 kr....men jag betalade bara 49 kr..fyndens fynd...


Sen köpte jag en randig dyna till vår hängstol som vi har i trädgården...den svarta jag brukar ha där är puts väck...tror att jag i min städiver kastade den..men är inte riktigt säker..men för 25 kr kunde jag med gott samvete köpa en ny




Idag var mamma o jag inne i stan dvs Lund..men jag handlade inget...skulle i och för sig inte ha något heller...mest mysigt att gå och småtitta.

Nu ska jag vila ögat en stund

Ha det bra
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela