bambu och betong

Vad kul att just du tittar in ....här skriver jag om trädgård, livet, vardag, glädje, familj, betong. Lämna gärna en liten hälsning i gästboken..det blir jag glad av

Jag brukar ha koll..men inte denna gången

Publicerad 2011-04-04 15:33:32 i njut av livet,

TACK mamma för att du har koll.......
Det visar sig nu att den 18 juni då jag har bjudit in er till bloggrundan......inte kommer att vara hemma. Jag föreslår därför att vi istället tar den 28 maj som ett nytt datum....hoppas ni som anmält er kan då. Jag behöver därför ha ett nytt mail från er som följer med.....

Kramar Susanne

Kommentarer

Postat av: jessica

Publicerad 2011-04-05 00:44:48

Hej! Tyckte jag skrev innan men det verkar inte ha kommit med! Jag är jätteglad att du ändrade dag. Mycket bättre för mig.

Hörs snart!

Kram jessica i lomma

Postat av: cecce

Publicerad 2011-04-07 22:30:52

Ha ha...vad lustigt! Ja ja...nu fick du se mitt slarviga jag. Strör mobiler och väskor överalllt:-)

Var det du som var sjuk...eller sonen?

Själv fick jag domen: Öroninflammation.



Måste fråga efter att läst runt lite här...Vad pluggar du till?

Du verkar trädgårdsintresserad så är det något inom det?



Det där med bloggrundda lät intressant...vad innebär det??



Ha det så bra/C

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela