bambu och betong

Vad kul att just du tittar in ....här skriver jag om trädgård, livet, vardag, glädje, familj, betong. Lämna gärna en liten hälsning i gästboken..det blir jag glad av

favorit i repris...även i år.......

Publicerad 2010-02-22 22:09:04 i bloggrunda,

BLOGGRUNDA 2010

Är du:

·       Inredningsintresserad

·       Tycker om trädgård och växter

·       Tycker om att träffa nya människor

 

Då är bloggrundan verkligen något för dig…

Vi träffas hemma hos mig, Susanne, kl 9 lördagen den 5 juni. Där äter vi en god frukost och sedan åker vi gemensamt till olika inredning/trädgårdsaffärer. Jag kommer även försöka få till så att vi kan få titta in i någon privat trädgård. Vilka affärer vi kommer att besöka är inte klart än…ge mig gärna tips…

Visst låter detta lockande? Anmäl till mig via mail :

[email protected]

Hoppas vi ses

Ha en bra dag och njut av stunden

Kram

Susanne

 

    

 

 

 

Kommentarer

Postat av: Susihus

Publicerad 2010-02-23 11:20:20

Åh va härligt! Just den helgen har jag ett jättestort genomförande med jobbet så det är bara inte att tänka på. Hade gärna hängt på annars =)

Snökramar på dig

Postat av: Nancy

Publicerad 2010-02-23 14:38:42

hej Susanne.

Jag skulle verkligen vilja följa med.

Vi ska dock ha gäster på kvällen. Vet du ungefär hur länge det brukar vara??

/nancy

Postat av: Susanne F

Publicerad 2010-02-23 14:44:39

Hej Nancy

Förra året varade det en bra stund in på kvällen..vet inte om upplägget blir samma i år

/Susanne

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela