bambu och betong

Vad kul att just du tittar in ....här skriver jag om trädgård, livet, vardag, glädje, familj, betong. Lämna gärna en liten hälsning i gästboken..det blir jag glad av

GOTT NYTT ÅR!!

Publicerad 2010-12-31 09:30:05 i njut av livet,

Jag vill önska Er alla ett riktigt GOTT NYTT ÅR. Var rädda om varandra, fokusera på det positiva, lev i nuet, slösa inte energi på det negativa.
Visst är det svårt, jag tränar mig ofta, varje dag.
Men nu ska jag skriva något som jag har svårt för....JAG ÄR NÖJD, ja, jag tyckte det blev fint....jag lät min frisör Teddy få fria händer. han blekte mitt hår och klippte det kort....jag var ju korthårig innan, men inte såhär kort..
OCH JAG BLEV SÅÅÅÅ NÖJD!!!jag tycker jag är fin.....usch så svårt att säga/skriva det, men jag ska öva mig.
Kramar från Susanne


Här är jag, tagen med webbkameran, så inte superkvalitet

Kommentarer

Postat av: nancy

Publicerad 2011-01-01 19:33:59

hej Susanne

Så fint det blev. Du ser ut som en fotomodell!!!

Jag förstår att du är jättenöjd.

God fortsättning på dig och din familj.

kram nancy

Postat av: Susihus

Publicerad 2011-01-04 18:52:54

Supersnyggt! Klart att du ska vara nöjd såååå fint. Kram på dig

Postat av: Agneta

Publicerad 2011-01-09 11:55:56

inte för att jag vet hur det såg ut innan men hade jag sett ut så som du hade jag med varit nöjd! Ditt hår passar dig perfekt! Klart att man ska kunna säga att man själv är nöjd, men jag vet ju oxå att det är svårt..för at inte säga supersvårt! Övning ger dock färdighet :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela