bambu och betong

Vad kul att just du tittar in ....här skriver jag om trädgård, livet, vardag, glädje, familj, betong. Lämna gärna en liten hälsning i gästboken..det blir jag glad av

Julstämning

Publicerad 2009-11-29 17:59:35 i njut av livet,

Har fått upp alla våra julstjärnor i fönstren, alla och alla vi har inte sådär jättemånga.
Igår var hela familjen och såg på teatern Möss och människor. Max var inte jättesugen på att följa med, men han blev så illa tvungen.....teatern var jättebra, vilka fantastiska skådespelare. Max sa när vi åkte hem: Vilken tur att jag följde med, teatern var jättebra...

Idag har jag, Helen och lilla Agnes varit runt lite olika julaffärer...
Vi var på vår favorit affär "Händiga händer" , där vi handlade fina julsaker.
Jag handlade  ljuslyktor, ett halsband, ett zinkfat.....bilder kommer senare, kameran är urladdad.

Just nu sitter jag och tittar på Pernillas jul på tv 4+, de lagar någon kyckling med julmustsås, riktigt gott ser det ut. Det bästa är att alla recept finns på recept.nu.



Kommentarer

Postat av: Helen

Publicerad 2009-11-29 21:42:41

Jag förstår inte varför det Alltid ska ta sån tid när du och jag är och shoppar...

Postat av: Helen

Publicerad 2009-11-29 21:43:31

Nu har jag gjort 2 julekransar...

Postat av: Camilla

Publicerad 2009-11-30 09:22:15

Åh, va roligt med juleshopping på Händiga händer... vill se bilder :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela