bambu och betong

Vad kul att just du tittar in ....här skriver jag om trädgård, livet, vardag, glädje, familj, betong. Lämna gärna en liten hälsning i gästboken..det blir jag glad av

Helgrapport

Publicerad 2009-08-24 18:01:34 i njut av livet,

I lördags var jag på hundutställning med doggen. Jag har aldrig varit någon fantast av just utställningar men denna gång hade vi det riktigt kul. Jag visade inte vår hund själv utan det gjorde M som är väldigt duktig på det. Tack M för att du visade Chassie så bra.
I söndags var jag och en gammal gymnasiekompis, H och hennes dotter ,  A i Järavallen och fikade på medhavd fika...
Jag berättade för A att sist jag träffade henne var hon en bebis och låg i spjälsäng....A tittar på mig och frågar Men vem var då min mamma.....jag blir alldeles varm i hjärtat av hennes små funderingar...
När vi kom hem gjöt jag och H i betong...alltid lika kul.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-08-25 12:32:46

Ja visst är dom ljuvliga våra små...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela