bambu och betong

Vad kul att just du tittar in ....här skriver jag om trädgård, livet, vardag, glädje, familj, betong. Lämna gärna en liten hälsning i gästboken..det blir jag glad av

Saknar det lite

Publicerad 2015-07-03 23:19:12 i njut av livet,

Har skrivit det förr, men nu känns det mer "på riktigt".... Att jag saknar Bloggen.


Ska kanske ta tag i den igen...

Idag gick jag på semester..5 härliga veckor....ska bli så skönt..bara vara liksom.


Annars försöker vi fixa lite med huset, det behövs göras vid lite....har ju bott här sen 2003....
Köksluckor ska bytas, bänkskivor ska också bytas...men vi vet inte till vad för några. Det är det negativa när dejting mkt att välja mellan.

I kväll har det varit en helt underbar kväll...tänt massa ljus i vår trädgård..det gillar jag skarpt.







Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela