bambu och betong

Vad kul att just du tittar in ....här skriver jag om trädgård, livet, vardag, glädje, familj, betong. Lämna gärna en liten hälsning i gästboken..det blir jag glad av

Skola, vardag, träning

Publicerad 2013-10-03 17:52:50 i njut av livet,

Idag har vi varit på handledning inför vårt examensarbete som nu börjar ta form. Det känns faktiskt riktigt bra...jag tror vi kommer greja det.
Efter skolan var det tänkt att jag skulle träna mitt älskade TABATA..men nix...än en gång får jag halsont och känner mig risig. Undrar vad det beror på? tränar jag för mycket (knappast), äter jag för dåligt ( kanske) , sover jag för lite ( mycket troligt). ..så istället för träning blir det en lugn hemmakväll i soffan.
 
Vardagen rullar ju annars på, sonen kommer hem på helgerna eftersom han går på gymnasium på annan  ort och bor där i veckorna, jag pluggar cirka 20 timmar varje helg och mannen kokar kaffe, fixar allt som ska fixas...Ja så det rullar på.
 
                                                                    Dags för skolarbete
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela