bambu och betong

Vad kul att just du tittar in ....här skriver jag om trädgård, livet, vardag, glädje, familj, betong. Lämna gärna en liten hälsning i gästboken..det blir jag glad av

Tror inte det blir något mer

Publicerad 2012-10-06 11:39:05 i njut av livet,

Hej
Det var längesedan jag skrev här, tiden har inte funnits och inte inspirationen heller.
Är liksom lite trött på detta ytliga med alla inredningsbloggar som visar upp sitt senaste köp, sina senaste kaffemuggar, snyggaste tofsarna osv.
Låter jag negativ? Kanske lite, men ibland så får man sätta sig ner och fundera över vad som är viktigt just för mig. Är det så viktigt om jag har senaste snittet på inredningen eller är det viktigare att jag prioriterar annat. För mig är valet lätt, jag prioriterar annat.....det andra är min familj och mina nära vänner. Har på senare tid haft för mycket både privat och skolmässigt. Detta har gjort att min ork tagit slut och för att hitta den igen är det just nu PRIORITERING.
Tyvärr blir det då så att ingen julbloggrunda kommer det att bli om inte någon annan fixar det vill säga. Men ingen "Susanne julbloggrunda", tyvärr nog inte heller ngn sommarbloggrunda. Allt har sin tid och så även detta....
 
Ha det nu så bra, kanske jag återkommer någon gång, det får vi se
 
 
kram
 

Kommentarer

Postat av: Therese H

Publicerad 2012-10-30 12:03:34

Hej Susanne. Jag ville bara skriva och tacka för alla de fina bloggrundor du har fixat och slitit med. Det har varit så himla inspirerande och kul, också kul att träffa männsiskor man aldrig skulle träffat annars, men ändå med ett gemensamt intresse. Jag förstår dig helt att det kan bli mycket i livet ibland. Ta hand om dig på alla sätt och vis. Stora kramar från Therese

Postat av: Sara

Publicerad 2012-11-11 11:55:18

Hej! Kul o läsa din blogg desto tråkigare att du tar ett uppehåll men det är mycket som ska hinnas med...
Passar på att fråga om du vet varför inte Husnr8 skriver i sin blogg längre, hade gör mig att hon brukade vara med på era bloggrundor, eller har jag kanske fel? Blir lite orolig på samma gång . Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela