bambu och betong

Vad kul att just du tittar in ....här skriver jag om trädgård, livet, vardag, glädje, familj, betong. Lämna gärna en liten hälsning i gästboken..det blir jag glad av

Glad..det gillar jag

Publicerad 2012-01-19 22:09:12 i njut av livet,

Jag gillar att göra folk glada, tror i och för sig att de flesta gillar det....MEN det känns väl sådär extra bra när man hittar saken med stort S åt en person, en sak som man vet att personen blir glad för.
Detta hände mig för ett tag sen. Min kära vän Camilla, som bloggar på Hus nr 8 har just nu det extra tufft med olika sjukdomar som hon råkar ut för. Mest är det hennes rygg som spökar....tråkigt för henne, mycket tråkigt till och med.
När jag då såg små örhängen som var a la Babuschka tänkte jag direkt.....DESSA SKA HON HA!!! Så sagt och gjort, örhängena inhandlades och skickades till Camilla. Hon blev så glad...är hon glad är jag glad....

Titta in här på Camillas blogg för att se hur örhängena ser ut...

Kommentarer

Postat av: Camilla

Publicerad 2012-01-22 09:33:51

Tack fina du... Jag älskar dem... Så gulligt av dig.?.

Håll i dig nu... Babushkorna på bilden, de har jag också... My god, har samlat på mig allt som finns att köpa :) kram

Postat av: Susihus

Publicerad 2012-01-23 09:02:10

Visst är det roligt att göra någon annan glad!

Ha en go måndag

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela