bambu och betong

Vad kul att just du tittar in ....här skriver jag om trädgård, livet, vardag, glädje, familj, betong. Lämna gärna en liten hälsning i gästboken..det blir jag glad av

Planerar

Publicerad 2011-01-26 08:29:59 i njut av livet,

Oj så snabbt 15 platser blev fulla på min bloggrunda....men ni som vill vara med, ge inte upp, anmäl er...
brukar alltid bli några avhopp.

MEN det jag skulle skriva om var ju hur planeringen går...jag har fått kontakt med tre personer vars trädgårdar är sååå fina. Dom kommer vi besöka....
Vill Ni att jag ska avslöja???Är ni nyfikna??
Okej....den ena är Cornelias berömda "TV-trädgård". Cornelia och hennes man var med i trädgårdsprogrammet Söderläge. Hennes trädgård har vi besökt innan, men nu har de fixat till ännu mer..så den ska vi besöka. Cornelia har bloggen http://mitthemochmintradgard.blogg.se/.

I samma kommun bor Susann som har bloggen http://purplearea.blogspot.com/. Susann bor i ett väldigt fint hus och har en väldigt fin trädgård....så här blir ett besök.
Sen ska vi köra till Södra Sandby, där Anna bor med sin familj. Anna har en helt underbar trädgård...gå in på hennes blogg http://godastunder-tokigaideer.blogspot.com/ och titta.


Ja det var så långt jag har planerat.....


Kommentarer

Postat av: jessica i lomma

Publicerad 2011-01-26 21:07:29

Hej vännen!

Kul med dessa fina trädgårdar. Susanne i Habo är en god vän till mig och de andra två verkar lika fina. Cornelias trädgård har jag sett på håll. Majas kompis bor granne med dem!Hoppas du känner dig bättre, läste att du var krasslig! Hörs snart och snart dags för en ny fika väl???Kram

Postat av: Agneta

Publicerad 2011-01-28 20:47:13

oj, det verkar spännande med dina bloggrundor. Brukar du göra det varje år? Kommer ihåg att du hade något liknande i julas!

trist att du käner dig mer än vanligt risig i leder, är det lika illa än? För nu var det ju ett par dagar sedan du skrev, har inte haft dator hemma utan den är med Per på sjukhuset men nu är den på besök hemma :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela