bambu och betong

Vad kul att just du tittar in ....här skriver jag om trädgård, livet, vardag, glädje, familj, betong. Lämna gärna en liten hälsning i gästboken..det blir jag glad av

Lilla svarta nyårsstassen

Publicerad 2011-12-29 23:04:37 i njut av livet,

Igår var mannen och jag på Väla medans sonen tränade sin cykling..två flugor i en smäll..träningen är i Helsingborg och varar i 4 timmar...så en tur till Väla passar bra.

Jag var på jakt efter en nyårsklänning...och jag HITTADE den...eller vad man nu ska säga...
Den satt bra, var snygg, väldans blillig....MEN MEN MEN det var ett NATTLINNE!!!! Har ni hört....?? Det hela gick till såhär.
Jag tog en sväng inom H&M...såg den knälånga klänningen hänga mitt bland byxorna..min storlek och allt...bara 199 kr...rena rama FYNDET..jag tog med mig skapelsen in i provrummet, tyckte väl att den var "i tunnaste laget" men ändå helt OK.
Frågade en expedit som gick förbi mitt provrum om hon tyckte att klänningen satt bra..redan här började hon titta konstigt på mig. Men snabb som jag är så fortsatte jag bara....kan man ha den på nyår. Den unga lilla käcka expediten såg helt rädd ut...svarade lite tveknde..Jo det kan du nog..MEN du vet om att det är ett nattlinne.

Snacka om lite röd i huvudet....ja ja jag kan tänka mig att de pratade om detta i kafferummet sen...men det får jag bjuda på. Och ni undrar såklart om jag köpte "klänningen" ...nix det gjorde jag inte..utan jag köpte detta istället




Eftersom jag är så lång får jag ha denna klänningen som ett långt linne istället....och till detta ska jag ha....håll i er..skinnbrallor...





Tror det kan bli skitfräckt...även på en 42 åring som jag.

Sen lite svartglittriga naglar till detta så är man partyklädd......


Var rädda om varandra
Kram



Kommentarer

Postat av: Carina Bengtsson

Publicerad 2011-12-30 00:05:52

Du är nog dagens snackis på H&M Väla! roligt värre!

Men du kommer vara super läcker i din klänning och skinnbyxor!

Absolut snyggast på festen.

//Carina

Postat av: Ing-Marie Karlsson

Publicerad 2011-12-31 10:23:45

Det hörs fräsigt, du kommer att bli jättesnygg i det! Kram o gott nytt år!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela