bambu och betong

Vad kul att just du tittar in ....här skriver jag om trädgård, livet, vardag, glädje, familj, betong. Lämna gärna en liten hälsning i gästboken..det blir jag glad av

inspirerande

Publicerad 2011-08-28 13:39:56 i njut av livet,

Idag, söndag, är jag sliten... trött....är så tråkigt att inte vara på topp. Vet vad det beror på  och förhoppningsvis så vänder det snart. Jag har ju reumatisk värk och har precis haft ett sk. skov. Var faktiskt riktigt dålig och då måste jag byta medicinsort. Men för att få kunna byta sort måste jag vara fri från mina gamla sprutor i två veckor och under dessa två veckor blir jag trött...väldigt trött....MEN snart så ska jag få börja emd min nya sort..och då hoppas jag att piggheten kommer tillbaka.





MEN det avr ju inte det jag tänkte blogga om idag utan om en blogg som jag bara hittade via en länk hos någon annan. Blev så himla inspirerad när jag läste och tittade in på AnnaHelenas sida. Vill Ni också få lite tips så klicka här, ni komemr inte bli besvikna.


Nu får jag nog ändå ta mig i kragen och göra något vettigt...inte blir man piggare av att bara lata sig...


kram

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-08-28 14:44:27

Sugen på en MackBook Air? Checka länken nedan!

http://www.studeravidare.se/bloggc?id=jn0nv8ny8lk



Kram :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela