bambu och betong

Vad kul att just du tittar in ....här skriver jag om trädgård, livet, vardag, glädje, familj, betong. Lämna gärna en liten hälsning i gästboken..det blir jag glad av

Drömma sig bort

Publicerad 2010-10-30 23:03:06 i njut av livet,

Just nu är jag inne i enperiod då jag tycker vi har det tråkigt....inte att min älskade man Henrik och jag har det tråkigt tillsammans utan att vi har det tråkigt här hemma. Jag sitter och bläddrar i massa tidningar, tittar på en massa inredningsbloggar...och blir avundsjuk...jag vill också kunna fixa till det...
Jag är fortfarande osäker på vilken stil jag är förtjust i...stelt och vitt eller lite mer romantiskt.
När jag var inne på hemnet, japp på hemnet kan jag sitta länge och bara klicka mig runt...så såg jag detta huset...






Säljarens sommarbild



Mysigt eller hur....



Men visst är jag glad för det huset jag/vi bor i nu..men drömma måste man få

ha nu en fortsatt bra lördagkväll...och glöm inte ställa tillbaka klockan

Kommentarer

Postat av: Cia i Lund

Publicerad 2010-11-02 20:50:08

Tjena! Bilderna du visade är Jannicas hus från bloggen Simplicity. En kreativ och jäkligt duktig tjej som dessutom är fengshui-konsult....! Gå gärna in på www.simplicity.se och kolla hennes "braiga" tips!

Vi ses den 27:e på bloggrundan. Toodilooo / Cia (halvan från Gårdstånga Boställe)

Postat av: susanne

Publicerad 2010-11-02 21:53:43

hej Cia

Jag har hittat bilderna på Hemnet...så jag har ingen aning om vems hus det är...men ska naturligtvis kolla bloggen

//Susanne

Postat av: Jayne

Publicerad 2010-11-03 12:56:10

Hej

Jag håller med om att det är fint och stilrent.. men jag tror inte att jag hade kunnat bo så. Tyvärr. Jag vill ha det mustigt runt mig..älskar saker och smågreher lite här och där.. vilket sne kan göra mig tokig.. ha ha ha ha

Jag har inte helelr hittat min stil helt enkelt. Har svårt också med att kasta och göra mig av med... fyller på.. usch..

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela