bambu och betong

Vad kul att just du tittar in ....här skriver jag om trädgård, livet, vardag, glädje, familj, betong. Lämna gärna en liten hälsning i gästboken..det blir jag glad av

Något nytt vill jag ha

Publicerad 2009-04-29 15:44:13 i Allmänt,

Idag slutade jag 12.30 och körde då iväg för att köpa något nytt klädesplagg åt mig själv. Jag har gått runt i ALLA affärer, känns det som, men inte hittat något som passar mig. Eller jag hittade inte ens något som jag ville prova.....Varför är det alltid så?  När man väl ska handla något hittar man inget, men när man inte ska handla något hittar man massor.....
Körde även in om Plantagen för att  vi jag äntligen hade bestämt oss mig för att handla pallkragar som vi ska ha som odlingslådor....tror Ni att de hade några...nej de var slut....
Så nu får väl mannen bygga våra mina odlingslådor själv......
Det är tur att solen skiner, annars hade jag gått och dragit något gammalt över mig......

Kommentarer

Postat av: Camilla

Publicerad 2009-05-05 14:47:38

Typiskt att de var slut!!! Men det är lika bra att H för göra egna till dig... så kan du bestämma exakt vilken storlek du vill ha :)

Postat av: Camilla

Publicerad 2009-05-06 10:11:00

Du vet Anemoneblomman som du har i trädgården, den som jag tycker liknar en orkidée - heter den bara Anemone eller nått mer.... snart är det DAX för mig att börja plantera :) tjohej!

Postat av: susanne f

Publicerad 2009-05-08 08:45:07

Hej Camilla

Jag tror den heter joberth eller något sånt...kollar upp det...Vet att den är en höstanemon

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela