bambu och betong

Vad kul att just du tittar in ....här skriver jag om trädgård, livet, vardag, glädje, familj, betong. Lämna gärna en liten hälsning i gästboken..det blir jag glad av

Ha det bra

Publicerad 2008-08-26 15:09:24 i Allmänt,

Hej på Er, alla Ni som läser min blogg

Jag har inte uppdaterat så ofta som jag hade velat sedan en lång tid tillbaka har helt enkelt inte haft tid.

I helgen påbörjade jag min ett åriga utbildning inom småbarnspedagogik, denna utbildning läses på helgerna( 6 helger denna termin och 6 helger nästa )
Om jag inte har haft tid att uppdatera bloggen innan, kommer jag absolut inte ha tid att uppdatera den nu...
Så därför mina kära vänner där ute, kommer jag att lägga ner Bambu och betong. Bloggen kommer att finnas kvar ,men jag kommer inte att skriva något mer.
Ibland får man helt enkelt sluta när det är som roligast, eller hur är det nu dom brukar säga....
Ha det nu så bra
Kramar
Susanne

Kommentarer

Postat av: Kerstin

Publicerad 2008-08-26 15:53:12

Det var synd men lycka till med studierna.

Postat av: Petra

Publicerad 2008-08-26 17:56:42

Lycka till med utbildningen.

Hoppas du kommer tillbaka hit sen.



massa kramar

Postat av: alacs

Publicerad 2008-08-26 18:22:29

Lycka till med studierna och välkommen tillbaks när du känner dig redo och kanske har lite mer tid!

Postat av: Bodil

Publicerad 2008-08-26 20:22:19

Stort lycka till med utbildningen. Jag kommer att sakna dig!

Postat av: Ingells

Publicerad 2008-08-27 09:12:49

Hej Susanne! Förstår ditt val - man måste prioritera och inte ha dåligt samvete över saker man inte hinner med. Lycka till med studierna och jag hoppas att det känns helt rätt! Kram =)

Postat av: jayne

Publicerad 2008-09-01 15:36:23

lycka till... skickar min mail... skirver till dig senare!!! Vi måste hålla ihop....

Detta får inte fortsätta....



Antar att du (också) jobbar med barn??? Förskollärare??? Kram//Jayne som ska på skolmöte nu...tjoheeeeej

Postat av: jenny

Publicerad 2008-09-09 09:20:21

Så roligt att du påbörjat din utbildning låter mycket spännande! mail till dig idag kram

Postat av: jannica

Publicerad 2008-09-19 13:21:01

Hoppas du får en bra fredag , allt bra med dig?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela