bambu och betong

Vad kul att just du tittar in ....här skriver jag om trädgård, livet, vardag, glädje, familj, betong. Lämna gärna en liten hälsning i gästboken..det blir jag glad av

LÅNG ELLER KORT

Publicerad 2008-04-17 22:21:39 i Allmänt,

Jag har bestämt mig för att ta en PAUS ifrån bloggeriet, det finns helt enkelt annat  i livet som behöver min tid just nu
Om pausen blir lång eller kort vet jag inte i nuläget.
Kanske jag kommer tillbaka, kanske inte .....

Men alla Ni därute som har läst på min blogg, ha det så bra och var rädda om varandra

image190

Kommentarer

Postat av: Petra

Publicerad 2008-04-17 23:02:27

Vi finns här när du känner för att komma tillbaks.

ha det så bra
kram

Postat av: Camilla

Publicerad 2008-04-18 09:59:54

Förstår... vi får mailas istället :) SÄg till när du känner för sällskap... kommer gärna förbi!

Postat av: tina

Publicerad 2008-04-19 18:24:39

Ha det bra under pausen....hoppas du kommer tillbaks!

stor kram/tina

Postat av: Iris med kaoset

Publicerad 2008-05-12 08:53:43

Vi hoppas nog alla att du kommer tillbaka till bloggandet igen, men ta vara på tiden under pausen så att du vilar upp dig ordentligt :) Har jag förresten rätt för mig om att bloggrundan blir av den 24 maj?

Ha det bra!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela