bambu och betong

Vad kul att just du tittar in ....här skriver jag om trädgård, livet, vardag, glädje, familj, betong. Lämna gärna en liten hälsning i gästboken..det blir jag glad av

Ska jag hjälpa de stackars fåglarna i vinter???

Publicerad 2007-10-31 22:20:30 i Trädgård,

Vi  H vill gärna att vi ska ha ett fågelbord på framsidan.......
Jag är mer tveksam, dels gillar jag INTE fåglar, tycker deras fötter är rent ut sagt äckliga. Sedan vet jag inte om det passar in.
MEN om vi nu ska köpa ett fågelbord och hjälpa de stackars svältande fåglarna i vinter så står vi och väljer mellan två stycken.
Hjälp mig, vad tror Ni???

image105

Ska vi välja detta eller.........

image106

detta????


Ha en fortsatt bra kväll nu ska jag gå och lägga mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela