bambu och betong

Vad kul att just du tittar in ....här skriver jag om trädgård, livet, vardag, glädje, familj, betong. Lämna gärna en liten hälsning i gästboken..det blir jag glad av

TILLBAKA

Publicerad 2007-08-31 13:50:22 i Fritid,

Hej på er alla

Har inte haft tid att blogga på ett tag.
Har ju bytt jobb och har varit trött på kvällarna och helt enkelt inte orkat att sitta vid datorn.

Idag ska sonen o jag bege oss in till Lund för att se Shrek på bio, filmen har premiär idag......gillar egentligen inte alls såna filmer, men vad gör man inte för sitt barn
Innan dess ska vi köra till Lomma fiskbod och handla rökta räkor, det är SÅ gott ska Ni tro.
H o jag ska på barnfri kräftskiva i morgon och då ska räkorna ätas........

Skriver mer sen, hoppas att Ni får en trevlig helg....

Är lite irriterad, mitt Marimekko tyg är fortfarande slut, nu kommer det in vecka 36 istället, innan var det vecka 34......

Kommentarer

Postat av: Susihus

Publicerad 2007-08-31 16:10:15

Mums med rökta räkor! Här blir det en kräftröra med dill och rom, det ska nog gå ner det oxå. Ha en go helg!

Postat av: MO

Publicerad 2007-09-02 16:59:50

Har en utmaning till dig, kika in hos mig får du se, ha en bra söndag, Maria

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela