bambu och betong

Vad kul att just du tittar in ....här skriver jag om trädgård, livet, vardag, glädje, familj, betong. Lämna gärna en liten hälsning i gästboken..det blir jag glad av

NU så börjar det

Publicerad 2011-09-05 17:52:17 i njut av livet,

Äntligen....äntligen har vi bestämt oss...Vi SKA byta fönster på baksidan av vårt hus. Det är vardagsrummet, vårt sovrum och Max rum som ska få lite nya....

Vi har Elitfönster på framsidan och bestämde oss för att köra från samma tillverkare på baksidan. Fönstren i sovrummen förändrar vi inte...om jag nu ska vara ärlig sattes de in i fredags....blev fint. MEN det som ska förändras är vardagsrummets ...vi har efter långa funderingar valt hela fönster, från tak ner till golv. Bara nu det blir bra...men det blir det nog, det är liksom försent att ångra sig nu.

Så idag har mannen börjat riva...känns ju sådär att ha ett hål rakt ut...jag funderar bara på de små mössen...som gärna vill in...tur man har två "killerdoggs"..som OM detta skulle ske nog tar död på de små snabbt....










Här ska det sättas in höga fönster...snyggt hoppas jag...




Mycket jobb...mest för lilla mannen

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2011-09-05 19:54:50

Det kommer nog att bli skitsnyggt! Du får skaffa ett muslarm med hög ton som mössen avsyr.

Kram Anna

Postat av: camilla

Publicerad 2011-09-11 09:21:46

Kommer bli kanooon.. lyx med en man som kan o som gör det :)

Postat av: cecce

Publicerad 2011-09-13 23:22:33

Vad fint det blir:-)

Hoppas också på ett fönsterbyte inom kort. De har lovat byta ut alla fönstrerna i lägenhetsområdet där jag bor. Ska bli skönt!

Kul att du vill vara med och tävla!



Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela