bambu och betong

Vad kul att just du tittar in ....här skriver jag om trädgård, livet, vardag, glädje, familj, betong. Lämna gärna en liten hälsning i gästboken..det blir jag glad av

Jag=Alfons Åberg

Publicerad 2011-10-22 14:24:36 i njut av livet,

Jag har inte tid, känns det som. Jag undrar hur ofta jag använder ordet VÄNTA....inte så mycket på jobb men hemma..Känner mig som värsta Alfons Åberg...-"Jag ska bara"...Vänta lite jag ska bara...



Jag vet ju i och för sig varför jag inte har tid..jag jobbar plus pluggar på heltid...kan ju bli lite mycket...men jag måste lära mig prioritera, prioriera bort sånt som inte är viktigt och delegera..är något av en kontrollperson...tyvärr...

SEN blir det ju inte bättre av att jag för tredje gången i rad behöver äta penecillin..först halsfluss, sen bihålsinflammation och nu någon annan halsinfektion...kan man inte bli trött av det så vet jag inte ...

MEN idag har jag bara varit, ätit frukost en lång stund, pulat lite med min hemtenta, pulat lite med en projektskiss, badat båda doggsen, varit hos läkaren och fått ny penecillin, kört sonen till rampen....ja just det idag hade jag bara varit...NOT!!

Men ni alla där ute ..ha en riktigt bra helg och sköt om er

kram
Sus



Kommentarer

Postat av: Susihus

Publicerad 2011-10-26 09:42:53

Usch va trist, krya nu på dig!

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela