bambu och betong

Vad kul att just du tittar in ....här skriver jag om trädgård, livet, vardag, glädje, familj, betong. Lämna gärna en liten hälsning i gästboken..det blir jag glad av

FREDAG

Publicerad 2011-05-13 16:58:10 i njut av livet,

Denna vecka har varit en kort arbetsvecka för mig....i onsdags började jag få ont i mitt ena öga. Det varade och svullnade upp. En tur till läkarstationen blev det och japps...ÖGONINFLAMMATION....inget jobb på två dagar. Kändes ju sådär att ringa min chef och berätta det. Men hon är så förstående och sa inget om det naturligtvis.

Idag är det då FREDAG och min lilla mamma  fyller år. Hon önskade sig en grodfontän  och det har jag letat upp och köpt till henne. Skåneplantor i Staffanstorp hade en så det var bara att köra dit. MEN MEN MEN  idag när jag skulle prova den då funkar inte pumphelvetet. Så det blev en tur till Staffanstorp igen..ligger ju inte supernära .....Men när jag kom dit fick jag välja blommor och stenar för 200 kronor eftersom det var deras fel....en bra gest tycker jag.



Våra syrenbuskar har verkligen börjat ta sig nu...alla utom en. De två andra är så fina och buskiga men den tredje...som den ser ut...liten och klen.








Nu är det hög tid att fixa till sig..mammsen ska ha kalas

ha en bra helg

kram
susanne

Kommentarer

Postat av: camilla

Publicerad 2011-05-25 10:51:17

Åh, den grodfontänen är så fin. Din mamma måste ha blivit jätteglad... Bra gest att få handla i affären som komp. :)

Postat av: susihus

Publicerad 2011-05-26 22:28:16

Ha nu en toppenhärlig bloggrunda

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela