bambu och betong

Vad kul att just du tittar in ....här skriver jag om trädgård, livet, vardag, glädje, familj, betong. Lämna gärna en liten hälsning i gästboken..det blir jag glad av

Söndag.....idag

Publicerad 2011-12-04 21:16:22 i njut av livet,

JA då var det söndag
...vilans dag..
MEN icke här hemma...
Idag kom Helene hem till mig för fortsatt uppsats skrivande. Vi skriver vår B-uppsats ihop och det vi har valt att undersöka mer är
 "Ser Ni regnbågen bakom molnen"- hur förskolan möter Regnbågsföräldrar.
 Ett väldigt intressant ämne...som jag gärna hade velat fortsätta studera.




Dagen igår var helt fantastisk..precis som jag skrev i förra inlägget. Min kamera laddade naturligtvis ur..likadant förra gången..hur kan nu detta vara möjligt..
 Men jag väntar på att Cornelia kommer lägga ut sina foto..dom får jag nämligen låna.. så det kommer bilder..var så säker.
Idag ska jag börja tjata..på min man. Jag vill väldigt gärna ha en schäslong i vårt vardagsrum, men inte mannen. Men jag vet att tjat brukar gå bra. Så nu ska här tjatas. ...Han läser inte här, därför vågar jag skriva det..


bild:IKEA

Jag vill inte ha en sån här schäslong....men tänk så mysigt att ha en som man bara kan ligga och lata sig på.
När man nu har tid att lata sig vill säga...

Nu så ska jag ta tag i en första genomgång av uppsatsopponering....
ha en bra kväll
Kram Sus

Kommentarer

Postat av: cecce

Publicerad 2011-12-06 06:10:31

Haha! Tjata på du! Det lönar sig säkert!!!

Lycka till med uppsatsen också:-) Låter som ett intressant ämne!



Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela